Home ;)

hejhej (:

kom hem från grönan för ca 10 min sen :)
det har varit jätteroligt :D
Juste, amanda följde också med haha hon frågade typ 1 timme innan men det blev ju bra.
Aja vi åkte väll inte precis allt hehe..men extreem och jetline ofc.
Sen åkte johanna insane själv :O
Ja trodde typ itne vi skulle hinna och amanda vågade inte men hon han..
Aja jag åker med dig nästa gång ;)<3
Sen när vi skulle hem skulle amanda av vid skolan men så RÅKADE vi distrahera henne lite så hon glömde trycka hehe soo funny! vi (ja och johanna) börja typ asgarva hehe vi är så snälla, sry amanda <3

har glömt min kamera sladd hos pappa så ni får bilder från grönan imorn, + en muppbild på johanna som HÄMD för den fula piss bilden du la ut på mig xD

Puss'


Kommentarer
Postat av: phiie

Va!!? Vad har jag gjort jag fattar nite var du pratar om :S Du gör mig ledsen vad har jag gjort :(

2009-06-07 @ 23:11:12
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0