Ännu en skön dag ^^

Gud, kl är snart 7 och det är hur varmt som helst ute ^^
Idag kom somsagt johanna, vi badade ofc, Emmy,calle,mormor och Anna kom även idag och ludde såklart.
När vi hade badat och solat rätt så länge gick vi upp och nlrdade oss lite vid datorn innan vi gick till stinsen (:
Dagens köp blev ett linne från HM och en klänning från lindex, skumt, jag som aldrig handlar på lindex haha

Btw, Imorn ska ja klippa mig :S det kmr säkert bli jättekort..enligt mig, ska klippa upp lite som förändring ^^ håll tummarna för att det blir fint.
Sen kmr linda imorn :D
Vi träffas ju nästan aldrig fast nu firade vi ju midsommar tsm så de va inte så länge sen :D och nästa år kanske vi ska åka till Italien tsm :D
hoppas det blir Italien iaf haha.
De ska iaf bli jätteroligt.

Ska ut och bada nu, puss



Ännu en söt bild på kusinen Calle ^^<3



ja i poolen igår kväll xD



Sprite in my heart :D



Johanna vill int va med på bild D: men hon lyckades iaf göra det berömda peace tecknet x)



Hahah såhär ser man ut om man låter mig smörja in en xD



Linne från HM



Sommarklänning från lindex =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0