Pics.

hejhej (:
det blev bio ialafall, den va faktiskt jätteroligt haha.
Vi gickk till sergel och när vi gick hem ösregnade det såklart -.- vad lever vi i för land egentligen?
Regn all the time.
aja vi gick ialafall förbi sturegalllerian för att hitta ett par skor till ludde som vi inte hittade men hittade istället lite kläder till marcus ;)
Sen gick vi ner vid sergelstorg och kollade på dinsko - hittade ett par jätte fina skor som världens bästa pappa köpte åt mig :D
Sen kom vi ialfall hem - åt tacos och nu sitter jag här :)
har äntligen fått lås på mmin dörr så det är bra haha.
Imorn åker vi till mamma på morgonen - packdag..
På lördag åker vi..Riktigt nervös - ni som vet att jag är flygrädd förstår nog inte hur flygrädd jag faktiskt är - dessutom ska det blir riktigt regnoväder på ördasg och vem gillar att flyga när det är oväder..
I'm scared..
Men vad kan jag göra?
När jag väl sitter på planet finns det inget jag kan göra , Det händer ju kinte mindre saker för att jag är rädd men ändå är jag rädd? weird.

Pics.


bara ja som tkr delfiner är söta? - bilden tog ja på kolmården.

 
vf måste man vara 18 för att få köra?                                                                     


Vi <3

 
En glimt av mitt rum ;)                                                         kuddar :D                                    



Tacomiddag :D



Marcus :)<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0