HEMMA :D

äntligen hemma!!
Eller inte..Ville gärna vara kvar på mallis för det har varit jätteroligt men saknar många hemma :)
SRY att jag inte skrkev innan jag åkte men jag trodde inte att vi skulle åka så tidigt så jag hade tänkt blogga på morgonen men det gick inte eftersom vi gick upp kl 4 -.-

aja vi landade på arlanda halv 3 så har inte vrit hemma så länge, hinner inte packa upp eftersom jag ska till saknade ellen!
tar me datorn till henne så bloggar mer där, och eftrersom jag e så glömsk ahr jag kamerasladden hemma hos pappa så det blir bilder senare, åker ju till gotland men måst3e ha m ed kamerasladden :S
Jobbigt..
men jag blir väll tvungen att följa med ellen till stan imorn och hämta den hos pappa ;)
smaart ja e, där utnyttjar jag dig lite ellen not.
Måste gå nu, SAKNAR ELLEN!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0