Sissta dan på jullovet..

Jaoo..D:

Imorgon börjar skolan igen, haha fast snart är det helg (A)
Längtar efter alla kompisar :)
Ja tror att vi kommer bytya platser, vill inte D: ja jobbar bra med sussie xD

Btw,Jag hade gett nyårslöftet att inte dricka läsk, saft, Festis och inte äta godis, för det skulle jag få en Iphone!
Visst jag vill sååååå gärna ha en Iphone men tänk i sommar, när ja e på stranden på mallis måste jag ju kunna ta en kall läsk elr liknande..
Vill inte dricka vatten hela sommaren ju
Och idag va jag på VP hela dan och någon tjej ställde fram en stor korg med godis och jag blev så suktad xD
Kommer värkligen inte klara det här, ska bryta det nu med detsamma.
Får komma på något annat sätt att på en Iphone på..
Kanske kanske kanske får en i födelsedagspresent, man kan ju alltid hoppas.

Det är säkert 10- ute nu *Brr*,vi åt just middag, falukorv och makaroner :P en klassiker Thaha
Pappa tipsade om att jag kunde lägga in bilder på marcus och så men han ville värkligen inte va med på bild på bloggen, just derför ska jag sätta ut en bild på pappa HAHA xD <3
Ses <3

Pappa                                                                  Ludde
           Marcus <3
    


Kommentarer
Postat av: Johan

Just snyggt med bild på en av just nu världens snyggaste tomte.

Önska Iphone kan man ju alltid. Om jag vore dig skulle jag göra en deal men dina päron att om du betalar en viss del själv så skulle ni kanske kunna komma överrens. Typ hälften kanske

2009-01-09 @ 16:30:02
Postat av: Mayo<3

Åhh, ska du till Mallis i sommar ! :) Lyllo :D och vad är VP förresten ?? <3

2009-01-09 @ 21:12:33
Postat av: rebecca

jag har en iphon :D

2009-02-03 @ 16:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0