Onsdag

Heej <3

Thaha äkta segdagen i skolan elr nåt.
På idrottet gick vi upp på ngt slags berg och helt plötsligt skrek hon "1" och då hade vi 10 sekunder på oss att springa fram till henne och vi var kanske 100 meter bort elr mer.
Aja sen hade vi musik och lite mer.

Men nu är sofia här :D
Jag kollade på hennes och ellens profil på pea och duud va rörd jag blev!
Älskar er också, och ellen guud vilken bra låt, den passade värkligen in till inlägget.
Om ni vill se det så gå in på www.playahead.se och sen söker ni på fiaaL och bläddrar ner till hennes profil.
Sen kan ni även söka på elliepuss och bläddra ner till hennes profil och trycka på "ny sida" :D <3

Jag och fia åt ngt muppad godis haha <3

Ellen :D <3


Kommentarer
Postat av: FiaaL

Jag älskat dääj mest Clara! Du betyder!<3

2009-01-31 @ 18:33:38
Postat av: elliepuss@ ellen

clara jag älskae dej mest men den där bilden ser CPAD ut :) <3

2009-01-31 @ 19:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0