Lördag

Heejsan <3

Idag har varit en "stressig" dg D:
Becca sov över här och vi va uppe till halv 1, inte så sent enligt mig, vi vaknade av att Marcus skrek kl kvart i 8 och kunde bara inte somna om.
Så vi gick upp och fixa iordning oss :)
Sen skulle vi till stinsen eftersom det skulle vara "bästa sexan" tävling, vinnaren vann en check på tiotusen till klasskassan, vi åkte ut i kvalet xD Buu..
Men det va ju roligt att kolla på iaf.
Representanterna från min klass var Sandra, Denise och Karl G.
Sen så gick ja, Hanna och becca och åt på Tacobar :D
Denise och sandra följde med.
Sen gick vi till ngn pärl affär xD
Sen mötte jag pappa, Nike och marcus och föjde med dom och handlade och nu sitter jag här :)
Ikväll kommer nikes kusin Madde hit med sin man och sin tre barn :)
2 killar, Krille och Sebastian, och Caroline som är 1 år yngre en mig om jag minns rätt.
dom är trevliga Haha <33
Nejmen det va längesen vi träffade dom.

Tar lite bilder som jag kan ladda upp senare, ses <3


Kommentarer
Postat av: Vendela

Våran klass vann bästa sexan! Fast jag var inte med och representerade :P Då skulle det nog inte gått lika bra .. Haha! Vi fick dessutom tiotusen av rekorn, så nu har vi tjugotusen! Jag är glad!



Kramar Vendela

2009-01-27 @ 10:17:43
URL: http://vadurarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0