Klädval

HejHej <3

Tänkte börja skriva lite om "dagens klädval" dvs att varge dag skriver jag ett litet inlägg om vad jag haft på mig x) <3
Skriver även vart kläderna är köpta och ngn gång kanske jag laddar in en bild på kläderna :)

Btw, idag va det en helt vanlig skoldag, vi fick ett nytt schema fast enda ändringen va att No;n är flyttad till torsdagar.
Så nu slutar vi 5 över halv 3 på torsdagar ist för 10 pver 1 D:
Fast vi får ioförsej sluta halv 2 på fredagar när vi igentligen skulle slutat kvart över 3 :D
Vi hade So, Matte, Svenska, Lunch, Idrott, Musik :)
PÅ svenskan höll vi på med grammatik Fy..
Kram <3

Dagens klädval

Svarta leggins - H&M
Svart linne - H&M
Grå långärmad med tunika, pösig upptill, tajt nertill - Gina tricot
Svart streetjacka m skolans logga - Skolan
Bruna Ugg;s - Australien

:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0