Denise

Jag har för tillfället lite tråk och tänkte skriva ett onödigt långt inlägg om en av världens sötaste levande varelser på vår jord (A)
Denise.
Du är en av mina allra bästa vänner.
om du inte fanns skulle ngt saknas i mitt liv x)
Vi har alltid skoj när vi gör ngt och det är underbart roligt.
Vi tjafsar ofta om småsaker och just i den stunden vi tjafsar önskar jag att jag kunde spola tillbaka tiden och se till så det aldrig hänt.
Jag hatar när vi bråkar, Ibland känns det som om vi aldrig mer kommer prata med varandra men i dom stunderna mår jag inte häller så bra, jag saknar dig när vi bråkar.
Det är alltid skönt att ha dig vid ens sida, vi gillar båda att pyssla och vi båda älskar buddha <3
"I love buddha, We love you buddha" Lala <3
Nejmen du betyder värkligen mkt och jag hoppas att du älskar mig lika mkt som ja älskar dig (A)
Ja vill att du ska veta att jag alltid kommer älska dig fast vi bråkar och ja..
Jag hoppas värkligen att du också flyttar till stan, tänk va roligt vi kunde ha tsm..<3
Jag älskar värkligen didg Värkligen värkligen värkligen..<3

Jag älskar dig otroligt mkt..  Du är min bästa vän..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0