Today

Haha när Ellen och fia kom satt jag och kolalde på film, kl v väll 12 elr nåt sånt.
Först spela vi gituar hero och ellen du ägde "värkligen" haha <3
Sen skulle vi ut med enzo men instället för att gå vanliga vägen stack vi till gärdets skolgård haha, det va ashalt ute så vi gled efter enzo, alla som såg oss måste trott att vi va äkta mupparna. xD

Men vi kollade lite på deras skolgård sen ringde mamma o sa att det va mat så vi fick gå hem.
Efter maten spelade vi in en egen musikvideo haha, väldigt lyckad "barbie girl" haha
Vi hade på oss jättegammla kläder och såg ut som riktiga muppar.
Sen visade ellen ngn dans som dom haft på idrotten och sen visade hon vicky och elins dans haha
båda va jättebra.

Imorn ska pappa ringa vasa och fråga om jag kommer in elr inte.



Vasa real ^

Vi har ialafall fått huset sålt och dom nya ägarna flyttar in 1 april, samma dag som vi får tillgång till lägenheten, fast jag kommer bo hos mamma ett tag eftersom vi ska måla alla väggar osv.

På början av sportlovet skaj a o ellen ha askul, vi ska (troligtvist) från söndag-måndag sova hos mig och sen på måndan ska vi bara va i sollentuna, typ gå o kolla på andras skolgårdar som ellen älskar haha, sen på måndan-tisdan ska vi sova hos ellens mamma, och eftersom ellens mamma inte är hemma är vi ensamma hemma, så vi ska "lana" fast med film, dvs se på film hela natten,
Kram


Kommentarer
Postat av: Sofia!

Glöm inte att ni ska smsa me mig!<3

2009-02-16 @ 19:17:39
URL: http://ztnal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0