Ons

hejhej (:

Ida slutade vi halv 12, så ja skulle äta lunch på Donken med ellen, fia och mayo.
.Haha det tog typ bara 10 min att gå dit.
när vi hade ätit skulle alla ha varsin Mglass men mayo skulle köpa ne till mig också för ja orkade inte :P
sen höll dom typ på och ba "alla kommer tro vi är miffade som köper 2 glassar!"
osv XD
sen så skulle ja o elllen dela på en Mglass till och ellen våga inte beställa för det va samma i kassan haha.

Sen gick vi iaf hem elr åkte dåra, men när vi kom till sollentuna c började ellen tjata om att vi skulle åka till vallen innan vi åkte hem till mig för hon ville träffa ngn skolklass som troligtvist skulle va där, hon fick med sig fia men när ja och maypo gick på bussen mot mig kom helt plötsligt ellen o fia springande för dom hade tydligen kommit på att det är väldigt tråkigt på vallen xP

Haha på sönda ska ja tona håret igen :) sen ska ellen sova här och vi ska "flana" haha fråga int va det är.
sen så på måndag ska ja sova hos ellen och då ska v i va hos hennes mamma ensamma till typ 11 sen ska vi gå till hennes pappa :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0