GRATISBIO.SE

HejHej

Jo, för ett tag sen blev jag medlem på en sjukt bra sida, nämligen Gratisbio.se.
Jag har tidigare blivit medlem på massa olika gratissidor men den här sidan slår allt!
Det är jättelätt att sammla poäng och när man sammlat tillräckligt mkt med poäng kan man byta ut det mot bl.a biobiljetter elr presentkort på Sf bio :D
Dessutom annordnar dom massa roliga tävlingar, man kan bl.a  vinna resor, telefoner och presentkort och sammtidigt sammla poäng GRATIS.
Det är sant, sidan är helt gratis, det låter omöjligt men det är det inte :)
Om jag va du skulle jag gå in på Gratisbio nu direkt och bli medlem, ni kommer inte ångra er jag lovar.

(och ni..Om ni ändå ska bli medlema kan ni väll ta min värvningslänk och skriva att ni blivit värvade utav CLLARA?)
(min värvningslänk: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=140050)

Kram <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har gjort en blogg kan du skriva hur man ändrar så att den kan bli snygg och så så att jag vet för ja har inte en aning...

2009-02-14 @ 09:20:18
Postat av: Clara

Ja men jag måste ju få veta vad din blogg heter då ;)

2009-02-14 @ 10:07:19
URL: http://magniifique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0