FredagLördag

heej <3

Igår efter skolan gick ja hem som vanligt, efter ett tag kom pappa och hämtade mig och vi åkte til lstan för att hämta upp bea :D
haha hennes klass hade hållts kvar i skolan så hon fick jätttebrottom, men jag fick ialafall se hennes rum, det va jättefint :)
Sen åkte vi till radiohuset och vi fick väll stå o vänta i en kvart innan vi äntligen fick komma in till studion,, vi fick ett rätt så bra bord och såg hela dansgolvet.
Allt va som de ni¨såg på teve igår kväll.
den ända skillnaden var jurryn haha.
och morkan hoppade uppp på jurrybordet hah adfet va as kul sen sprang han in i en vägg.
men bäst va ju klart "kung fu fighting" hahaha alla sjöng med osv.
sisst fick man gå upp själv på dansgolvet och ta autografer och foton :)
jag tog kort på bea bredvid, morgan, nicke och magnus haha <3
sen åkte vi hem och åt tacos och kollade på lets dance och vi kunde deras repliker exakt haha eftersom att vi redan sett det.
sne hade vi askul iaf.

idag åkte bea hem vid halv 2 och snart kommer amanda hit, hon o ja ska va här själva hela kvällen eftersom pappa, nike, ludde och marcus är bjudna på middag, ja va också bjuden men jag ville hällre va hemma.

Kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0