Fredag

Hej <3

Hade inte tid att skriva igår så skriver för både igår och idag förmiddag  nu :)
Igår vaknade jag som vanligt, måste nog gå upp lite tidigare för att hoinna fixa håret Haha.
Sen åkte ja till skolan, vi hade lektioner som vanligt och ja :) Jag skulle fått tillbaka min kofta av ellen men hon hade feber :/ Men hade på mig ellens kofta istället.

btw, sen sprang jag till tåget för jag skulle möta amanda vid sollentuna c eftersom vi skulle åka till kista.
Men först hade jag kollat fel på tiden så jag fick stå o vänta i 20 min och sen var tåget 11 min försenat.
Men sen kom jag iaf till sollentuna och jag och amanda tog bussen till kista.
Där köpte jg 2 snygga linnen :)
Sen köpte vi jättemkt godis som vi satt och mumsade i oss, kommer nog inte kunna äta godis på ett bra tag nu.

Sen sminkade vi oss helt wierd xD <3

Imorse åkte vi in till stan för att kolla på engelbrektskolan, trorr nog jag ska börja i vasa real men det var roligt att se <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0