090211

hejhej :)

idag vaknade jag som vanligt halv7, jag bytte kläder 3 gågner eftersom det so jag valde det första gången inte matchade haha.
På so;n och svenskan såg vi på film "holes" sen efter lunch skulle vi åka skridskor men idrottsläraren ville att vi ksulle va inne men det gjorde j uinget :)
Efter idrotten slutade halva klassen eftersom det är halvklasspå musiken, men jag va i grupp 2 så jag stannade :)
På musiken redovisade några sina "favoritlåtar" och sen så slutade vi,
Det va iskallt när jag gick hem med hanna, och vi gick i motvind dessutom.
sen hade jag gympapåsen+väskan med alla böcker i så det var tungt också.

pappa har försökt ringa "intagningstjejen" på vasa real men hon har telefonsvararen på hela tiden så han får ringa senare igen.
det är flera i klassen som sagt att dom ska sluta men man vet inte riktigt om det är sant eftersom dom tvekar väldigt mkt.

När jag kom hem åt jag mellis och snart kommer förhoppningsvist mamma hem så ska vi till centrum och hemta ut ett paket från hm,

Dagensklädval
svarta leggins - H&M
Gwens märkes linne - Ellens men köt i Usa
DKNY munkis - smultronet

Snart är det alla hjärtans dag så kram <3



Kommentarer
Postat av: NIKI

fin bild

2009-02-11 @ 17:22:42
URL: http://niczue.blogg.se/
Postat av: Julia

fint bild på hjärtat

2009-02-11 @ 19:22:06
URL: http://jsomijulia.se
Postat av: Linnea

fin blogg!:)

vad tycker du om min header/bakgrund på min blogg?

kommentera gärna!<3

2009-02-11 @ 19:22:48
URL: http://cuitelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0