So..



Blir bara så förvirrad när jag kollar på vårt nya chema..
Vi har somsagt 2 grupper i klassen - min grupp har teknik första lektionen på måndagar medasn som andra har bild sen har vi lektioner i salar jag inte har ngn aning om ligger någonstans och dessutom har vi int äns lunch helka klassen samtidigt på måndagar :S
Sen efter min grupp haft musik har vi 5 min på oss att hämta böcker och gå högst upp i skolan där vi har So - hittar inte där uppe...
Dessutom skulle alla 7or sammlas i aulan första matte och No lektionen för vi ska bli indelade i så kallade No o Matte grupper..Och då är matte första lektonen på tisdagar - ska vi gå till aulan då på tisdag morgon som kommer? och bli indelad i en grupp sen efter det har vi No ska vi gå till aulan IGEN då? :S
Sen är det dessutom så att vi inte har NGN sovmorgon alls..och vi har idrott första lektionen kl 8 på fredagar!?
Hur jobbigt är int det..
Dessutom hittar ja ju inte till dom där salarna! det är i andra delen av skolan där vi va innan sommarn..
Stackars oss..
Haha
Hur många fattar ngt av det här jag nyss skrivit?..


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Hej!

undrar om du har lust och göra en design till mig. :)

2009-08-23 @ 15:59:33
URL: http://hallgreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0