Lång slö dag :)

hejhej :)
ska snart lägga mig med datorn i sängen och pösa^^
Imorn är det iaf mammas vecka så då åker ja hem dit efter skolan - och jag har ju somsagt kommit in på simträning - och nej inte simskola? jag kan simma om ni int trodde det ;)
men det ska iaf vara ngt test där så att dom ser att man kan simma x) vem går dit utan att kunan simma?
Men det blir väll kul..
Har stått i kö i 3 år så är inte lika sugen längre men jag måste ju gå på ngt?
på ons ska jag försöka träffa fia :D<3

Föresten - ngn som kanske vill göra ngt i helgen?

Kram sålänge och om ngn om läser det här går i vasa real x) vart ligger sal C31?
haha..Första lektionen är där i morgon och som jag sa i tidigae inlägg är jag lite confused..
Hittar int ritkgit och ja..

Kram sålänge.



Foto - jag
"modell" marcus
Redigerad - ja


Kommentarer
Postat av: Elinah

heej :) din blogg är verkligen super fin!

Hoppas du har haft de bra :)

KRAM! <3

2009-08-23 @ 22:44:01
URL: http://elinuuw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0