Jag veet.

att jag inte bloggar regelbundet JUST NU.
Men det är för skolan som jag sa igår - idag slutade vi halv 4 och då va jag med johanna påstan efter och sen kom jag nyss hem så har int hunnit..
Ikäll kmr Johans bror från belgien med hans fru och deras son - 3 - och deras dotter - 12 och hennes kompis - 12..
dottern FÖRSTÅR svenska men vet inte riktigt HUR MKT..
och dom kan typ int alls mkt engelska och jag kan int dirket franska?
hehe..
Yeaah..

Puss sålänge ska nog bada nu ;)



När ja satt på tåget tänktejag typ på den här bikinin x) Weeird i knoow..men ändå - så jg typ designa den?
fin?


Kommentarer
Postat av: tove

Jag har lagt till dig på bloglovin,

säg till när du har lagt till mig :)

2009-08-25 @ 19:37:22
URL: http://toveelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0