Lörda :P

hejhej (:

Just nu är det jättesoligt ute, har faktiskt vågat mig på att sätta på mig shorts haha, ska snart gå ut och sätta mig i solen och läsa :)
Sen vid 4 ska vi hem till mormor och morfar där vi ska leta efter påskäggen haha.
Undrar om det finns ngt mer än godis i det, vem vet vi får se.

kanske ska försöka åka till pappa en stund imorn eftersom det är sissta gågnen för mig att se huset :/
sen flyttar dom ut alla möbler och sånt på måndag och vli flyttar in till nikes lägenhet en vecka sen flyttar vit rolgtvist till vår lägenhet i slutet av nästa vecka det bror på om köket hinner bli klart.

Sen vid 3 imorgon kommer linda och annika :P <3

Slänger in två sommarbilder, den första är utsikten från vår ö (som vi har med pappa) och den andra är en bild som jag tagit från balkongen på mammas land :)





puss


Kommentarer
Postat av: amanda <3

SOMMAR! <3

2009-04-16 @ 13:22:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0