Gratisdesigner :)

är så nöjd med min design men har ändå lust att designa så jag täntke designa 3 st designer som ngn av er kan få :)

Det som ingår i designen är:

bakgrund
Valfria bilder till headern
valfri text och typsnitt
färger
linjer i valfri färg

aa typ det haha, men tänk på att jag kan inte göra såna där header där det snirklar ut massa saker utanför och så ;)
Utan det kommer kunna vara text och ngra bilder som  kommer sitta innanför linjerna runt bloggen :)

Så om du vill ha en design, kommentera detta inlägg och glöm inte att skriva din e-post :)<3

puss


Kommentarer
Postat av: Meelissa

Kan du inte bara lägga ut en gratis?

Puss<3

2009-04-25 @ 10:05:19
Postat av: Emelie

Snällt att göra en gratis!

2009-04-25 @ 20:48:25
URL: http://emiiiiiiily.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag vill se den innan jag ger ut mitt lösen(:

2009-04-29 @ 20:19:07
URL: http://emiiiiiiily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0