April april :P

Hejhej (:

Idag va det skola som vanligt, efter idrotten skulle halva klassen ha musik men alla troodde att den va instäld så 2 st gick typ hem men sen kom en kille och sa att det va musik så jag ringde jojo och clara h som hade gått hem och sa typ "asså vi har musik" dom trodde ju såklart inte på mig eftersom det är första april så ja försökte förklara att det va sant vilket inte gick så bra :P
Men sen frågade clara h vart ja va och ja ba "i musiksalen" så då frågade hon om hon fick prata med läraren eftersom hon inte trodde på mig och ja ba 2ok haha" så fick hon prata med läraren xD så där blev dom lite ägda haha nejmen.

Efter musiken iaf tog jag tåget till helenelund, sen gick jag och mötte amanda som sedan följde med mig in till stan där jag skulle köpa hårförlägning, altså löshår, men det va inte så snyggt där bak när mana hade utsläppt för mitt hår är ju lite vågigt och då såg man att det va löshår, men om man har flätor ser det äkta ut så det blir nog morgonsagens frisyr :P

När ja kom hem från stan åkte ja med pappa, ludde, nike och marcus till ngt mattvaruhus för vi ksulle köpa mattor till lägenheten, ja hittade en matta som va nsygg så de va ju lyckat.
Sen åt vi på ngn thai restaurang vid mörby c, så när vi ätit gick jag och pappa och köpte skor. :)

På kvällen hoppade jag lite studsmatta med amanda, drog ut den där jäkligt konstiga förlägningen som a ldrig ville lossna och bara fastnade på nya ställen men ja fick ut alla spännen tillslut haha :)
Så imorn ska jag sätta på dom igen xD

Ojoj ett långt inlägg men de skadar ju inte,

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0